𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 23 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 4 ماه سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸...𝓶𝔂 𝓫𝓮𝓵𝓸𝓰🍓

1401/5/2 20:08
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلااامم بعد از مدت ها🍓

از چی بگم

از اینک جیران فعلا پخش نمیشه

از اینک چند وقت پیش مهمون داشتیم وسایلمو خراب کردن💔

از دست غارتگر رو مخ😐

و هزارتا چیز دیگ

دیروز بعد از یه مدت طولانی تست دادم بازم INFP بودم

این هفته رو دوست دارم میخوام برم کتاب فروشی شهرکتاب(فک کنم اسم کتاب فروشیش همین بود) سه چهارتا کتابو میخوام

در روز کارخاصی نمیکنم ولی لیست کارام تغییر کرده

۱_بعد از شستن دست و صورت و شونه کردن موهام میرم سر گوشی و موسیقی بی کلامو میزنم و شروع میکنم تمیز کردن اتاق

۲_بعدش دوباره شونه و بستن موهام با مدل موی جدید و روتین پوستی

۳_دم کردن چایی و درست کردن صبحونه تو بالکن خوردن حس خوبی بهم میده

۴_گوش دادن اهنگای موردعلاقم و اینک خبری از بلک پینک هس یا نه

۵_چت با دوستم

۶_میرم زندگینامه و شعر و تاريخ کشورا رو میخونم یا پادکست یا بیوگرافی میخونم و گوش میدم

۷_دنبال کتابای جدید میرم و توی بالکن کتاب میخونم

۸_توی افکارم غرق میشم

۹_مدلای عکاسی میبینم و عکس میگیرم

۱٠_فیلم میبینم

۱۱_بولت ژورنالمو کامل میکنم

۱۲_نقاشی و طراحی

۱۳_زبان

۱۴_درسام

۱۵_سر زدن به وبلاگم

۱۶_نوشتن داستان

به دلخوشی های کوچیک اهمیت میدم

سعی میکنم خوش بینانه به همه چی نگاه کنم🍓

این دنیا ارزش ناراحتی رو نداره🙂

پسندها (7)

نظرات (11)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
سایهسایه
2 مرداد 01 20:23
ایول منم بعد یه ماه خود درگیری به همین نتیجه رسیدم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
اره واقعا
سایهسایه
2 مرداد 01 20:24
دارم میرم پادکست ضبط کنم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
خودت میگی؟ 
چه جالب و خوب🙂😍

2 مرداد 01 20:31
💕✨💕✨
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
💞

2 مرداد 01 21:56
عجبااا،منی که اصلا حال برنامه ریزی ندارم چه برسه انجامش بدم😐
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
برنامه ساعتی سخته من فقط چون حالم از بی حوصلگی در بیاد مینویسم که انجام بدم🙂😁

2 مرداد 01 21:56
یهو دلم آهو خواست که بغلش کنم😐
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
منم😂چشمای آهو خیلی قشنگه

3 مرداد 01 1:18
خب؟ ما چیکار کنیم؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
خب ببخشید که اینجا جاییه که خاطره هارو مینویسن
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
3 مرداد 01 15:54
به پستم سر بزن
setiseti
4 مرداد 01 1:06
و منی که برنامه های کارام مثل شما نوشته میشه اما در نتیجه ....😅😐
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
من دیروز بیشترشو انجام دادم ولی الان و چی میگی شاید چند روز برم خونه مامان جونم😐🥲
setiseti
4 مرداد 01 1:08
من شب میام کارامو می&zwnjنویسم و میگم من هفت صبح پا میشم کارامو میکنم اما صبح که ساعت یازده پا میشم برنامهه که زیر پام مطمئنا له میشه و اصلا به شروع نمیشه که به پایان برسه 🤲🥲😂دعا کنید برام 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
😂چشم الان دعا میکنم😂🤲
HelenHelen
11 مرداد 01 20:22
چقد برنامهات خوبه تانیا جونم😍💖
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسیی هلن جونم✨💖
HelenHelen
11 مرداد 01 20:23
😍🥰👌با جمله اخر کاملا موافقم 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
❤🙂🙃