𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 11 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 3 ماه و 19 روز سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

☽︎𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸 𝓪𝓯𝓽𝓮𝓻 𝓪 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓽𝓲𝓶𝓮☾︎

1401/5/19 20:20
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
426 بازدید
اشتراک گذاری

𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸...❦︎

سلام بعد از مدت ها

این ماه زیاد خونه نبودیم دو هفتس برگشتیم فک کنم

پاترهد شدم 

امروز مدل جدید بافت پیدا کردم

با استایل های دیگ آشنا شدم

فیلم دیدم

با دوستم چت کردم

خب من از حالت یه دختر فانتزی در اومدم یعنی از ۱٠٠ درصد فانتزی ۱٠ درصد فانتزیم ۴۵ درصد کلاسیکم ۴۵ درصد مود دخترونم

من علاقه خواصی به ماه و شب دارم حس خیلی خوبی بهم میده

کلمه selenopphile یعنی شخصی که عاشق ماه هست 
و دوست داره به تماشای ماه بشینه :)

از کلمه الهه ماه خوشم میاد و معنی چند اسمم هست تنها شباهتش به اسم من اینه که یکی از معنی های اسمم الهه زیبایی هستش دوتاشون کلمه الهه دارن😅😂

یه افسانه هست که میگه:
 کسایی که موهاشون لخته، فرشته ها موهاشون رو شونه زدن😍

موهای من لخته لخته😂ولی فر خیلی بهم میاد😁دوستم میگ دوتاش یه اندازه بهت میاد❤

بیاین به خاطر یه اتفاق کوچیک باعث گریه و ناراحتی خودمون نشیم:) ✨

بیاین در روز دنبال دلخوشی های کوچیک باشیم:) ✨

بیاین به خودمون یکم بیخیالی بدیم:) ✨

نزارید بقیه براتون انتخاب کنن خودتون تصمیم بگیرید و مطمئن باشید یه روزی به هدفتون میرسید:)✨

همه کسانی که من رو زمین میزنن، انگیزه من برای بهتر شدن هستند.✨
“سلنا گومز”

پسندها (11)

نظرات (18)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.

19 مرداد 01 21:07
لطفا بیشتر پست انگیزشی بزار بهم حسه خوبی میده😂❤
با تشکر😂😂❤❤
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
چشم حتما😂

19 مرداد 01 21:15
تانیا پست گذاشتتتتت بعد از مدتهااااا
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
ظهور تانیا😂

19 مرداد 01 21:17
میگم امروزداشتم پنکیک درست میکردم یکم قیافشون بد بود یکی رو سوزوندم بابام اومد داد و هوار که دفعه دیگه درست نکن و خراب کردیشون و هیچوقت وقتی مامانت نیست سمت گاز نرو و منم عصبانی دیگه باهاش خوب نیستم😐مگه چی کردم یکبار خراب شد سرم داد میزنه خودش حتی برنج بلد نیست😐
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
هعیی😂😂منم زیاد از اینکارا کردم😂ولی بابای من بلده غذا درست کنه😂

19 مرداد 01 21:21
ولی خب مثل دفعه قبل از سر تا پا گند نزدم به حال و استعدادم و سعی کردم اشک نریزم و فقط عصبانی باشم یکم ناراحت شدم ولی فهمیدم ارزشش و نداره چون هر انسانی اشتباه میکنه و حق خطا کردن داره چونکه اون انسانه و اگه خطا نکنه یاد نمیگیره
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
وقتی اشتباه میکشی ناراحت نشو یه جور دیگ بهش نگاه کن شاید باعث خندت بشه میدونی من یادگرفتم هرچی بیخیال باشی بهتره

19 مرداد 01 21:23
هرچند پره کمدمه نقاشی دپ!انقدر دارم حرص میخورم که حتی اجازه پوشیدن یه شلوار کوتاه چه برسه با تاپ و شلوارک ندارم!
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
چرا مگ تاپ و شلوارک عادی نیس😂
دلیلشو نپرسیدی؟ 

19 مرداد 01 21:24
امید برای زندگیم فقط برای اینه که میدونم ۱۰ سال دیگه آزادم،میدونم که قراره آینده خوشی در انتظارم باشه که یاد سختی های الان بیافتم و بگم یادش بخیر...
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
وقتی به هدفت فکرکنی حالت خیلی بهتر میشه بیشتر تحمل میکنی

19 مرداد 01 21:25
گفته بودم بابام یه جور نگام میکنه،آخه حتی شلوارک ندارم و تاپ
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
عام نظر خاصی ندارم ک چیکارکنی چون برام پیش نیومده ولی فهمیدم حتما بهت میگم

19 مرداد 01 21:29
نمیدونم چی بگم از این حس مسخره ولی فقط منتظر اینم برگردم به گذشته پر از شادی
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
منم بیشتر وقتا همین حس و دارم و مسخره نیس خیلیا اینجورین

19 مرداد 01 21:33
مغزم الان:خنگول،احمق،ول کننننن دیگه من الان دلم نودل میخواد بدو برو درست کن تا روده کوچیکت روده بزرگه رو نخورده و بعدش بیاد سراغ من ول کنننن خیر سرت بشین یکم طراحی کن یا برو یه زهر ماری بپز برو یه غلطی کن گرسنمههههه
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مغزت شبیه دوست منه😂

19 مرداد 01 22:19
😂😂😂
الان دلم نودل با چاشنی خرس قطبی(چاشنی مخصوص ساخت خودمه اسمش اینه)میخوادددد😐😂😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
😂😂😂
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
20 مرداد 01 13:55
سلام به 3پستم که باز هستش سر بزن
🖤kook🖤🎤🎧🖤kook🖤🎤🎧
20 مرداد 01 14:41
فالویی فالوم کن
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
باش
HelenHelen
9 شهریور 01 23:22
😍✨چقد معنی اسمتون زیبااااست
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی هلن جونم✨🙂
HelenHelen
9 شهریور 01 23:23
😍منمممممم عاشق ماهممممممم🌛
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
خیلییی قشنگه🥺🌙✨
HelenHelen
9 شهریور 01 23:24
جمله انگیزیشی اخر پست خیلییییییییییییییییی عالییییی بود تانیا جونمم💖😍
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسییی هلن قشنگممم🪄💝
HelenHelen
9 شهریور 01 23:27
😐😂من هنوز استایل مورد علاقه مو پیدا نکردم 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
استایلی ک دوست دارم بیشتر برای خارج خوبه فعلا رو حالت اسپرتم🤭😂
HelenHelen
9 شهریور 01 23:28
بیشتر استایلارو دوست دارم 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
من یه چنتایی رو خیلی دوست دارمم😁
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
30 شهریور 01 13:53
به پستم سر بزن
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
من شمارو فالو ندارم میتونید انفالو کنید