𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 23 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 4 ماه سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

𝓶𝔂 𝓹𝓮𝓻𝓼𝓸𝓷𝓪𝓵𝓲𝓽𝔂🍓

1401/4/7 20:18
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلاام سلاام🙃

این تیپ شخصیتی منهم😍که البته خیلی دوسش دارمم🙃

من ۳ یا ۴ بار تست شخصیت شناسی دادم و اولین بار Isfp بود ولی بقیه همین شده بود البته بگم من دوتاشونم خیلی دوس دارمم🍓

پس منم همزاد دارم😂

(البته جدی نگیریمش نفهمیدم یعنی چی) 

پسندها (10)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
8 تیر 01 2:04
جالبه،
من intj عم
یادم باشه تو پست بعدیم راجبش بنویسم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
😁😁😁
هلیچینوهلیچینو
8 تیر 01 14:10
صلام خوبی
ببخشید  از کجا تست تایپ شخصیتی دادی؟ 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
سلام خیلی ممنونم شما خوبی
باید سرچ کنید تست شخصیت شناسی ی سایت هست به اسم کاربوم واردش که میشید نوشته
​ تست MBTI (مایرز بریگز)
روش میزنید بعد نوشته شروع تست رایگان ۶۰ تا سوال تستیه جواب میدید ایمیلتون رو میزنید جوابش براتون میاد💖
 
آریا😬آریا😬
11 تیر 01 13:20
فالویی🗿
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
لطفا انفالو کن 
AvaAva
11 شهریور 01 15:59
هم تایپیممم
میگم تانیا جون شما انگلیسی بلدی ؟
اگه آره یه بار تو سایت خارجی اش هم تست بده
چون 100 درصد درونگرا یکم غیر طبیعیه و من این سایته رو چندبار تست دادم و با اینکه جوابو یه چیز میزدم نتیجه های مختلف میاورد
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
چقدر خووب✨
تقریبا بلدم کلاس میرم
من تا حالا چندین بار تست دادم حتی توی سایتای دیگ تیپم تغییر نکرد فقط شاید درصد درونگراییش یکم تغییر کرد ولی باز توی سایت خارجیشم تست میدم🙃