𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 17 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 3 ماه و 25 روز سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

𝓢𝓽𝓪𝓻𝓽 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓲𝓷𝓰🍓

1401/4/5 22:53
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
299 بازدید
اشتراک گذاری

هعییییییی هعییییییی

خسته شدمم

راستی سلامم🙃

کتابام تموم شد هیچی ندارم بخونم 😭😭

منم ب جز کتاب خوندن و اهنگ گوش کردن هیچ کاری نمیکنم🙁😕

چون کاری ندارم انجام بدم

ولی از همین الان میخوام ی تصمیم بگیرم

کلا ۲ ماه مونده تابستون تموم بشه و من هیچ کاری نکردم توی هفته پیش ی سری کارا رو پیدا کردم که حالمو خوب کنه

۱_بعد از بیدارشدن و شستن دست و صورت و بستن موهامو و شونه کردنشونو مرتب کردن تختم اهنگ آرامش بخش برای صبحم پلی میکنم و پنجره اتاقمو باز میکنم(هر روز ساعت ۸ یا ۹ بیدار میشم) 

۲_بعدش میرم چایی دم میکنم و صبحونه اماده میکنم واسه خودم میرم توی تراس میخورم و کتاب میخونم

۳_بعد ی سری کارام(کمک به مامان) گوش دادن اهنگ 

۴_تمیز کردن اتاق

۵_طراحی کردن

۶_دیدن فیلم و سریال

۷_رفتن حیاط و پیاده روی

۸_تمرین زبان و گوش دادن اهنگ

۹_خوندن زندگینامه یا شعر یا تاریخ یه کشور(بعضی موقع ها هم فکت و افسانه میخونم خیلی دوست دارمشون) 

۱۰_تمرین درسام

۱۱_روتین شبانه (خودش کلیه تازه قبلش دارم با مامان بابام فیلم میبینم) 

اینارو در روز میخوام انجام بدم 🍓

​​​​​​

این عکسو خیلی دوس داارمم عاشقشم🍓

من قبلا ی وبلاگ داشتم ولی هیچ وقت کارایی که خودم بودم رو نمیکردم این عکس و این وبلاگ بهم حس خودم بودنو میده این وبلاگو برای این زدم که یاد بگیرم خودم باشم🍓

پسندها (8)

نظرات (3)

سایهسایه
6 تیر 01 0:46
یعنی تانیا برنامش ازمن مرتب تره
من از چهارشنبه:
ساعت ۱ پا میشم😐
میرم نت
کلی آهنگ
بعدم فیلم و ویولن کتاب😂😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
😂😂😂😂

6 تیر 01 16:21
عکس خیلی قشنگه🥺
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
آرهه🥺
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
7 تیر 01 15:51
عکس خیلی نازه 🥺🥺 به پست جدیدم سر بزن