𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 23 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 4 ماه سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

𝓤𝓶𝓶..𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸🍓

1401/4/14 22:04
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلاامم مجدد🙃🙂

خوشبین شدم

از یکی شنیده بودم که میگفت

سختیا آدمت میکنه😂

من اون موقع فقط میخندیدم ولی الان فهمیدم واقعا راست میگفت😂

انقد این دو هفته بدنبود که خوشبین شدم میگفتم اشکال نداره حداقل اینجوری شده.. 

یکم مثبت بودنم بد نیستا

داشتم این دو هفته رو روحیم کار میکردم بیشتر برم بیرون و اینا امار کرونا رف بالا😐

جنبه خوبش اینه لازم نیس حرص بخورم بیرون از دست غارتگر رو مخ😐والا ب خدا

شاید داستانی که دارم مینویسم رو بزارم توی وبلاگم بزارم بنظرتون؟ 

یه برنامه ریخته بودم واسه خاطرات و اینا صدام میکرد تاتیانا😂

⭒می‌خواهم‌رویاهایم‌را‌به‌موهایم‌سنجاق‌کنم(:🧷🌩🌈🧷⭒

بگذار بگویند و بگویند و بگویند

تو لبخند بزن، خیره بمان، هیچ مگو . 

پسندها (9)

نظرات (6)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
15 تیر 01 7:18
خیلی قشنگ بود💃🏻🤗
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی آناهل جونم💖
دخترکــ پر از تصور♡دخترکــ پر از تصور♡
16 تیر 01 15:13
فالویی فالوم کن
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
چشم💖

16 تیر 01 20:07
متن آخر بسیار عالی بود ^-^
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
تنکس🙃

16 تیر 01 20:08
آها خوشبین باشم استادمون تو دوییدن خفه ت میکنه😂🙂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
وای از دست استادا😂🥴😶

22 تیر 01 12:34
چ خوب ک خوشبین شدی😍😍
جمله انگیزشیی ک گذاشتی خیلی قشنگ بود😆😆
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی یاسی😘
ممنون🌹
سایهسایه
30 تیر 01 15:56
سلام !
کامنتاتو دیدم و کلی خوشحال شدم بابت حرفای محبت آمیزت ، ولی وبم مشکل پیدا کرده نمیتونم جواب بدم ببخشید !
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
سلاام سایه جونم
اشکال نداره عزیزمم🌹