𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 22 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 3 ماه و 30 روز سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

★𝓲 𝓷𝓮𝓮𝓭 𝓪 𝓼𝓾𝓶𝓶𝓮𝓻

1403/1/23 16:08
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
108 بازدید
اشتراک گذاری

𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸 𝓮𝓿𝓮𝓻𝔂 𝓸𝓷𝓮

𝓢𝓱𝓮 𝓵𝓪𝓾𝓷𝓱𝓼 𝓪 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮, 𝓫𝓾𝓽 𝓼𝓱𝓮 𝓱𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓼𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓾𝓽𝓲𝓯𝓾𝓵 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓮 𝓵 𝓿𝓮 𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓼𝓮𝓮𝓷

دلم تابستون میخواد:)))

دلم میخواد شبا دیر بخوابم و صبحا دیر بیدار بشم

دلم میخواد دراز بکشم زیر کولر و فیلم و سریالای موردعلاقمو ببینم

دلم میخواد بعدازظهرا که هوا خنک شد برم تو حیاط بستنی بخورم و کتاب بخونم

دلم میخواد بیشتر روز و با دوستام حرف بزنم

دلم میخواد یکم ریلکس باشم و استرس امتحان نداشته باشم

دلم میخواد دوباره از تک تک لحظاتم لذت ببرم.

_قطعا تو بیشتر چیزهایی رو که در این تابستان گرم در کنار هم ازشون لذت بردیم رو فراموش کردی.

دختر پرتغالی - یوستین گارد

​​​پ‌.ن: دلم میخواد نگران این باشم که تابستون چی ببینم نه اینکه استرس امتحان ریاضی دوشنبه ای رو داشته باشم که حتی معلم نگفته از چه فصلیه🙂

پسندها (6)

نظرات (4)

آویناآوینا
24 فروردین 03 6:35
نگران نباش به قول بابام:
« هیچ خبری نیست!»
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
❤️🥲
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
24 فروردین 03 13:38
دقیقا😉✨️
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
❤️
سایهسایه
28 فروردین 03 17:30
ما هر روز یک امتحان داریم پرسش ها هم سرجاشه فیزیک امتحان داشتم امروز 
شنبه ریاضی و ادبیات باهم 🥹🥹🥹🥲🥲
فردا شیمی 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
ماعم همینیم🥲
شنبه عربی و مطالعات دارم🥲
 
سایهسایه
28 فروردین 03 17:31
شروع کردم خاطراتمو بنویسم بلد نیستم 😂😂😂😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
توهم؟
فک کردم فقط من با نوشتن خاطرات مشکل دارم😂🫠