𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 18 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 3 ماه و 26 روز سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

Hello...:)🥑

1401/9/7 21:35
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
278 بازدید
اشتراک گذاری

Hello:) 

سلام، خوبید

با درسا چیکارمیکنید

من شنبه امتحانام تموم شد(ازش راضی بودم) 

چهارشنبه همه ی کلاسمون(با کل مدرسه) میرن سینما ب جز من

راستش زیادم دلم نمیخواد برم جز اینکه همه ی دوستام میرن و من نمیرم💔

سعی میکنم بیشتر وقتم و رو درسم بزارم، میخوام مدرسه نمونه دولتی قبول شم

هرچی زمان میگذره علایقم تغییر میکنه... 

اممم بریم سر لیست کتابایی که میخوام: 

زنان کوچک

دختری که ماه رو نوشید

پاستیل های بنفش

کتاب اصلی شازده کوچولو

تام گیتس

آنشرلی

از طرف آبری با عشق

کتابای هری پاتر

کتابایی که خوندم: 

درخت ارزو

دنیای بیکران سلام

سرافینا و شنل سیاه

دیوید کاپرفیلد

فک کنم همینا بود

کتابای درحال خوندن: 

کبوترای وحشی

جنگی که بالاخره نجاتم داد

متاسفانه خیلی وقت خوندن دارم دوتا کتاب مونده رو دستم به زور وقت میکنم بخونم

امشب میخوام داستان جدید و شروع کنم(البته اگ وقت کنم) 

خیلی وقته جمله انگیزشی نزاشتم مگ نه؟ 

امروز مال توئه.
قشنگش کن، دقیقا عین خودت 🌱

پ ن: به نظر شماهم زمان زود میگذره؟ 

پسندها (9)

نظرات (11)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
8 آذر 01 14:02
درسام و بد جور میخونم امروزم ازمپن سر گروه ها بود اینقدر سخت بود که نگو ولی من همه را جواب دادم و 20گرفتم البته با تقلب

9 آذر 01 17:19
دیگه عادت کردیم دیگه چاره ای جز این نیس
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
اره

9 آذر 01 18:35
کتابه پاستیلای بنفشو دارم میخونم 😁
درخت آرزو روهم ک خودت بهم دادی خوندمش(خیلی قشنگ بود)❤🙂
 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
اره، قول میدم تا یکی دو هفته دیگه سرم خلوت شه کتابامو تموم کنم ازت بگیرم بخونمش(فقط جنگی که بالاخره نجاتم داد مونده) 

9 آذر 01 18:35
منم کتابای هری پاترو موخوامممم🥲🥲💔
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
🥲💔
فربدفربد
9 آذر 01 20:15
اینو همیشه هر جا میگم درس نخونی نمره بد میگیری  بخونی خوب این جمله ئاسه بعضیا انقدر سخته میرن از معلم ادبیات میپرسن😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
😂
سایهسایه
10 آذر 01 9:53
بیاین کتابای سایه اتونو بگیرید کتابخونه اش خلوت بشه🙂🙂🙂(آرایه مبالغه)😂🤣🤣
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
عه اتفاقا همین یه ماه پیش مبالغه رو خوندیم😂

10 آذر 01 10:09
اوکی هروقت بگی میارم واست🙂❤
فعلا ک مامانم بهم قول داده دوتا کتاب واسم بخره وقتی پاستیلای بنفش تموم شد(بیشترشو خوندم تا دو سه روز دیگ تمومش میکنم😁)
تا آخره ماه میخره
خودم دوست دارم آنشرلی و شازده کوچولو رو بخرم
بنظرت چ کتابی بخرم؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
سرزمین دختران فراموش شده🤭
(نگران نباش من همیشه کتاب اضافه تو استینم دارم) 

10 آذر 01 20:30
😂❤
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
15 آذر 01 18:47
جنگی که نجاتم داد اثر فوق العاده ای که هیچ وقت یادم نمیره بی نهایت دوسش داشتم خیلیی قشنگه
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
بله خیلی قشنگه
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
15 آذر 01 18:48
خواهران برونته و کتابخانه نیمه شب هم سبک خاصی داره 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
حتما میخونمش 
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
15 آذر 01 18:49
با این سبک بهم کتاب معرفی میکنی؟ 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
کتابایی که خودم خوندم توی اینجور سبکا
سرافینا و شنل سیاه
کبوترای وحشی
دنیای بیکران سلام
درخت ارزو بود
الانم دارم دختری ک ماه رو نوشید رو میخونم به نظرم قشنگه بعدشم پاستیل های بنفش و میخوام بخونم