𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 23 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 4 ماه سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

𝓶𝔂 𝓫𝓲𝓻𝔂𝓱𝓭𝓪𝔂

1402/10/9 22:14
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
221 بازدید
اشتراک گذاری

هاییی^^

چطورین

امروز تولدم بود:)))

رفته بودم صبح امتحان بدم مدیرم بغلم کرده میگه تولدت مبارک

دوستام برام تولد گرفته بودن🥹🍰

امروز خیلی حالم خوب نبود سرماعم خوردم دیگ بدتر🥲

ولی سال خوبی بود با تمام اتفاقای خوب و بدش

مثلا خیلی از اخلاقای بدم و عوض کردم و سعی کردم چیزای جدید و امتحان کنم مخصوصا اینکه بیشتر تو اجتماع باشم.

سالی ک گذشت بیشتر خودم و اطرافیانم و شناختم

مثلا فهمیدم کسایی که ی زمانی دوستم میشناختمشون واقعا دوستم نبودن

و اینکه واقعا میگن هرکار خدا ی حکمتی داره و چیزی که برامون بهتره رو رغم میزنه واقعا درسته

من قرار بود برم یه مدرسه دیگ ک فک کنم توی پستام گفته بودم اون مدرسه خیلی دوست دارم و خیلی براش هیجان دارم

ولی ی هفته مونده به مدرسه قضیه ی سرویس کنسل شد و توی این مدرسه ثبت نام کردم

و باید بگم از این مدرسه خیلی بدم میومد و اصلا دوسش نداشتم ولی یکی دو هفته که گذشت واقعا از مدرسه خوشم اومدم

هیچ جایی رو با این مدرسه عوض نمیکنم مخصوصاً دوستامو، توی این ۱۳ سال هیچوقت همچین همکلاسی و دوستای خوبی نداشتم🥹🥲🩷

پ.ن:قضیه ی عکس پستم اینه که من هرساله ک پست تولد میزارم اینجا عکس بهترین سریالی که توی اون سن دیدم و میزارم تولد پارسالمم عکس سریالی بود که اون موقع خیلی دوست داشتم🍀

پسندها (4)

نظرات (4)

𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
9 دی 02 22:29
تولدت مبارککک قشنگممم...^^💗
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسییی قشنگه من🦋✨
راستی یاسی
بهمن میبرنمون اردو خب بیا راضیشون کنیم سینما نباشه🫠

9 دی 02 22:46
تولدت مبارک💫💫💫
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسیی عزیزم❤️😍
𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
9 دی 02 22:53
عهه جدیییی میبرن اردو؟؟؟؟؟؟
ببرن یجایی مث اونسری چی میشه مثلا😂🙄
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
آره اگ&zwnj ب خاطر امتحانا نبود این ماه میبردن
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
9 دی 02 23:33
تولدت مبارک🦋
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی عزیزمم🩷