𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 20 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 3 ماه و 28 روز سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

𝓱𝓮𝓵𝓵𝓸 𝓲𝓶 𝓫𝓪𝓬𝓴シ︎

1402/12/6 23:23
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
168 بازدید
اشتراک گذاری

هاییی:)))

چطورین

بعد از یکی دو ماه اومدم فک کنم چون پست قبلی مال تولدم بود.

راستی با امتحانات نوبت اول چه کردین؟

راضی بودین؟

من به شخصه خیلی راضی بودم و واقعا تلاش کردم.

همه ی درسارو 20 گرفتم که مساویه با معدل 20

ولی خب معدلم ۲۰ نشد چون ورزش گرامی 19 بهم داده بود چرا؟چون دو امتحان گرفته بود که من توی دومی غایب بودم نمره ی دومی رو برام نزاشته بود(خیلی جالبه برام چون اصلا نمی‌دونستم امتحان گرفته و حتی دو جلسه بعدشم من بودم و از من امتحان نگرفت)

به هرحال دیگه نمیشه کاریش کرد(من همچنان معدلمو ۲۰ در نظر میگیرم)

آها راستی من یه چالشی رو شروع کردم

بیداری ساعت شیش نکته داره

نکتشم اینه که من به طور عادی بین ساعت ۵ تا ۵:۳۰ بیدار میشدم ولی خوابم حتی هفت ساعتم نبود که خب برای سلامتی خوب نیست برای همین تایمشو 6 کردم که عادت کنم به ساعت 6 بیدارشدن.

و اینکه امروز و دیروز همه ی این کارا رو انجام دادم که خب برام جالب بود.

پ ن: یه کتاب جدیدم شروع کردم به اسم "کتابخانه نیمه شب" که فعلا ۱۰۷ صفحه ازش خوندم.

پسندها (4)

نظرات (8)

آویناآوینا
7 اسفند 02 0:31
انشالله همیشه نمره ۲۰ بشه
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی قشنگم🥲💜
توعم همیشه موفق باشییی❤️🥹
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
7 اسفند 02 10:14
من همه نمره هام خیلی خوب شد😍
چطوری ساعت ۵ بیدار میشدی😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
آفرین❤️
دیگ عادت کرده بودم🫠
سایهسایه
7 اسفند 02 19:15
سلام تانیای عزیزم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
واییی سلامم سایه ی قشنگم
سایهسایه
7 اسفند 02 19:16
چطوری ؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
خوبم تو چطوری؟
چ خبر
سایهسایه
7 اسفند 02 19:16
منم هفتم بودم هنرم بهم ۱۷ داد ☺️☺️
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
واسه ترم دوم ب منم همین حدودا میده به احتمال زیاد هر هفته دعوامون درمیاد باهاش
سایهسایه
7 اسفند 02 19:16
اخرم تو کارنامه به زورررر ۱۹
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
هعی واقعا بعضی وقتا تقصیر ما نیست که کم میگیریم تقصیر معلمه🫠
𝐆𝐎 𝐅𝐈𝐍𝐃 𝐘𝐎𝐔𝐑𝐒𝐄𝐋𝐅𝐆𝐎 𝐅𝐈𝐍𝐃 𝐘𝐎𝐔𝐑𝐒𝐄𝐋𝐅
7 اسفند 02 21:11
کتابخانه نیمه شب کتابش خداست،حتما تا آخر بخونش
و درباره معدل هم...من عربی رو ۱۹.۷۵ گرفتم و بقیه درسام ۲۰ بود،فقط به خاطر همون معدلم ۱۹.۹۳ شد😔
راستی چندمی؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
منم معدلم ۱۹.۹۳ شد🥲
هفتمم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
10 اسفند 02 22:02
ماشالله افرین به ارادت جدی تحسین برانگیزه
منم معدلم ۲۰ شد کل کلش😍
من همیشه از معلم ورزشا تنفر داشتم و دارم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسیی پانیسای عزیزم🥹🩷
آفرین واقعا😍
منم🫠