𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 22 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 3 ماه و 30 روز سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

𝓗𝓮𝔂 𝓗𝓮𝔂

1402/6/13 20:39
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
226 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس میزمو خیلی دوست دارمم^^

چه خبر؟

هستین هنوز؟

امیدوارم تابستونتون رو به خوبی گذرونده

 باشید🙃

مال من که خیلی خوب نبود یا حداقل من ازش راضی نبودم

دیگه نزدیکای مدرسس و  راستش اگه بگم خوشحال نیستم دروغ گفتم

دیگه از بیکاری و گرما خسته شدم،دلم پاییز میخواد🍂🍁

هفته پیش این قابه رو خریدم🥺💗

الان که خودمو با تابستون پارسال مقایسه میکنم میبینم خیلی چیزا تغییر کرده؛اخلاقم،رفتارم،عقیده و نظراتم،سلیقه و عادت هام🙂✨

باید یجایی آگهی بزنم که به یه آدم علاقه‌مند به نسکافه، نودل، شیرکاکائو، پاستا، سیب زمینی سرخ کرده، توت فرنگی، پیتزا، کتاب، موسیقی، سفر، دوچرخه،برف، بارون، ابر، نوشتن، ورزش کردن، قدم زدن، کتابخونه رفتن، توی خیابونا ول چرخیدن، حرف زدن درباره هر مسئله بی ربط و با ربط، دریا،جنگل، گربه، نقاشی؛ نیازمندم🙃🪄🦋

پسندها (3)

نظرات (3)

سایهسایه
13 شهریور 02 21:21
از میز و طبقه ام عکس بدم قشنگ در تضاد طبقه ات😂😂💔💔
دو روز وقت گذاشتم فقط ۲۵٪ ازش تمیز شد😂😂😐💔💔
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
وایی😂😂

13 شهریور 02 22:58
مثل منی
منم دلم پاییز میخواد از تابستون خیلی خسته شدم امسال تابستون زیاد خوش نگذشت در حالت کلی
منم از سال قبل خیلی چیزام عوض شده
)))
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
خوبه🙂🌱
امیدوارم تابستون بعدی بهت خوش بگذره و از تمام لحظاتش لذت ببری🥺💕
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 شهریور 02 13:25
خیلیی با سلیقه ای خدایی😅
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
لطف داری عزیزدلمم🥺😍❤️