𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 22 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 3 ماه و 30 روز سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸

1402/9/7 21:42
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
382 بازدید
اشتراک گذاری

هاییی^^

چطورین؟

از مدرسه ها چه خبر؟

با امتحانا چیکارکردین؟

دادین یا تازه شروع شده

مال من هفته پیش یکشنبه آخریش بود.

ولی واقعا فضای دبیرستان(متوسطه اول)خیلی با مدرسه فرق داره.

مخصوصاً اخلاق همکلاسیام

باید بگم اول سال باهاشون دعوام درومد

سر اینکه من امتحاناتم و بیست گرفته بودم بهم میگفتن خرخون و مثبت و از این چرت و پرتا

(بهم میگن شبیه این مامانا میمونی:/ )

بهشون هیچی نگفتم چون برام مهم نبود ولی هفته پیش یه چیزایی گفتن دیگ اعصاب خورد شد باهاشون دعوام درومد 

خب من چیکارکنم کنم ک درس نمیخونن میشن ۱۲ یا ۱۳ 😑

البته الان دیگ چیزی نمیگن

ولی خب درکل مدرسه رو دوست دارم

قبلش میترسیدم چون نمره ای بود ولی دیدم خیلیم فرق نداشت از نمراتم راضی بودم(تقریباً چون بی دقتی زیاد داشتم مثلا توی ادبیات از یه سوال دو نمره ای یادم رفته بود یه بخش و جواب بدم فقط یه نمره گرفتم)

مطالعات: بیست

دینی: بیست

عربی:بیست

زبان: بیست

علوم:بیست

قرآن: نوزده و نیم

ریاضی: نوزده

ادبیات: هیجده و نیم 

اگ اشتباه نکنم هنرمم ۱۹ بود.

(تفکر و کارفناوریم بیست)

هنوز کارنامه ندادن فک کنم هفته دیگه بهمون بدن

پ ن:با چندتا از دوستام تو مدرسه باشگاه کتابخونی زدیم هر هفته چهارشنبه ها جمع میشیم تو کلاس یا حیاط بهم کتاب میدیم یا درمورد کتابا حرف میزنیم

پسندها (3)

نظرات (14)

𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
7 آذر 02 21:45
اوه راستی فردا باید کتاب بیاریم خوب شد گفتی😂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
خسته نباشی دوست عزیز😂🫠
𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
7 آذر 02 21:46
فردا ادبیات داریمااااا
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
آرهه
ولی خوبیش اینه ک دو زنگ بیکاریم
من ک میخوام تو راکون ریاضیم بشینم نقاشی بکشم😂😅
𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
7 آذر 02 21:49
حیفه نقاشیات ک باید تو راکون ریاضی باشه😂🗿
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
اشکال ندارد باحال میشه😂
شایدم ادامه کتابمو خوندم
تو چیکارمیکنی
𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
7 آذر 02 21:53
اومم.. یا مثله همیشه دیوونه بازی درمیاریم، یا منم میشینم کتاب میخونم.😂
شایدم رونیکارو حرص بدم.😂(خیلی حال میده لعنتییی😂🤣)
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
گوود
جرعت داره فقط فردا چیزی بهم بگم من میدونم و اون
𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
7 آذر 02 21:58
فک نکنم دیگه جرعت اینک داشته باشن ک چیزی بگن
درک نمیکنم چرا اینجوری میگن:
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
هعیی بیخیال 
سایهسایه
8 آذر 02 12:54
منم قران هیچ وقتتتتتت بیست نششدم😐😐💔
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
اصلا انتظار نداشتم قرآنو بیست نگیرم😑💔
سایهسایه
8 آذر 02 12:54
موفق باشی
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسیی
همچنین❤️
سایهسایه
8 آذر 02 12:55
به نظرم تو راهنمایی و دبیرستان با تعداد معدودی خرخون فقط بگرد نه حرف و جزئیات اضافی بهشون بده در حد درسو کلاس باهاشون صحبت کن رو هم به هیچکدومشون نده
این تجربه سه ساله منه☺️
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
جالب اینجاس خرخونی وجود نداره
ولی مرسیی🌸
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
8 آذر 02 21:42
دولتی هستین؟
اخه نوشتی علوم بخاطر همین پرسیدم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
نه غیردولتیم
هنوز عادت نکردم بگم تجربی😅
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
8 آذر 02 21:46
من خرخون نیستم یعنی تو یه هفته چون تو قلم چی دفتر برنامه ریزی میدن ماهم مجبوریم هر هفته بیاریم مشاور چک کنه
کلا تو یه هفته بزور ه ۱۱ یا ۱۲ ساعت میرسه
چون تقریبا با مشقام و اینا ۲ ساعت درس میخونم
و خیلی از پشتیبانامو سر این موضوع دیوونه کردم
 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مدرست تیزهوشانه یا غیردولتی؟
من به طور کلی در روز خوندنی ندارم فقط مینویسم چون به خاطر کلاس زبانمم خیلی وقت کم میارم صبح ها چون زود بیدارمیشم حدودا ساعت پنج اون موقع میخونم
به هر حال موفق باشیی💕
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 آذر 02 8:33
نه من بخاطر این گفتم چون مدرسه ما از هفتم زیست فیزیک شیمی دبیر های جدا داره😅
اها من سرای دانش هستم مدرسه غیردولتی زیر نظر اقای قلم چیه
اره من نمیدونم چرا از شانسم هر وقت زبان دارم کارام زیاده
زبانمم ساعت ۸ و ربع شب تا یه ربع به ۱۰ عه
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
عه من تا حالا نشنیده بودم که از هفتم زیست و فیزیک و شیمی داشته باشن😅
آها
آره فقطم همون روزا درسا زیاده
مثلا من ساعت یک و چهل دقیقه که میام خونه دو و ربع باید برم کلاس زبان تا ساعت چهار ربع
همیشه هم یکشنبه ها دوتا امتحان دارم(جز امتحان باید کتاب کار بنویسم،مدرسمون سه تا کتاب کار داده حدودا هر فصلش نزدیک بیست صفس باید بشینیم اونو بنویسیم بعد جواباشم توی کتاب نیست دوساعت طول می&zwnjکشه نوشتنش)
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 آذر 02 12:12
برای منم عجیب بود چون برعکس منم غیر انتفاعی ندیده بودم که تفکیک نشده باشه😅
اشنایانمم میرن مدارس دیگه اونام تفکیک شدن
اتفاقا میدونی خوبیش چیه
یهو مجبور نیستی ۱۶ ۱۷ تا درسو برای دو روز بخونی😅 اخر سال رو میگم
من ساعت سه تعطیل میشم
و خلاصه مدارس قلم چی خیلی بدبختی دارن
سه شنبه ها باید بشینیم ازمون مشابه پارسال بزنیم (هفته ازمون)
دو شنبه بعد از ازمون باید تحلیلشو تو دفتر خوداموز بنویسیم
شنبه های هر هفته باید دفتر برنامه ریزی درسیمون رو بیاریم
برای هر درس خوب طبیعتا باید کتابکارم باشه
بعد اره که من عاشق کتابکارای ابی قلم چیم
انگار موجزه میدن دستت انقدر خوبن
پیشنهاد میکنم استفاده کن حتما عرض کنم خدمتت که
برنامه خودمم که خیلی فشردس
سه تعطیل میشم سه و نیم خونم
تا استراحت کنم ۴ ۴و نیم میشه
بعد تکالیفمو تا ساعت ۵و نیم ۶ یا حتی ۶ و نیم تموم میکنم
میرم تا ۷ استراحت
۷ تا ۷ و نیم ۸ سنتور تمرین میکنم
اگرم روز فرد باشه از ساعت ۸ و ربع تا یه ربع ۱۰ سر کلاسم
شاممو میخورم و ۱۰ و نیم ۱۱ میرم به استقبال خواب😅
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
کلا از وقتی مدارس شروع شده برنامه ی همه شلوغ شده😅
آدم دیگه خیلی به کارای دیگش نمیرسه
سایهسایه
28 فروردین 03 17:35
یاااا ابلفضلللللل
پانیسا ۱۱ ساعت میخونه !!!!!!!!!😦😦😦😦😦😦
من ساعت هفت و نیم عصر پامیشم تازه تصمیم میگیرم چیکار کنم 😐
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
یازده ساعت؟🫠
​​​​​​من تا ساعت شیش خونه نیستم که اصن بخونم🥲
بعدش تا شروع کنم میشه ساعت هفت اینا
نهایت دو تا سه ساعت میخونم که خب نتیجش با یه روز وقت گذاشتن یکیه چون در طول سال واسه پرسشا خوندم ولی واسه ریاضی کارم سخته🫠