𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 23 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 4 ماه سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

سلام بعد از مدت ها🍓

1402/3/4 9:07
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلامم🍓

خب خیلی وقت بود که پست نزاشته بودم و خب سرم خیلی شلوغ بود

اگه بخوام یکم از خلاصه این چندماه بگم: 

۱)اوایل سال  میخواستم آزمون نمونه دولتی بدم ولی خب الان تصمیم گرفتم که به جای نمونه دولتی برم غیر انتفاعی(من از پیش دبستانی تا الان توی غیر انتفاعی درس خوندم)

 ۲) سال ۱۴٠۱ و ۱۴٠۲ خیلی طراحی و خط کارکردم

۳)سعی کردم بیشتر برنامه ریز باشم ولی نه به صورت ساعتی(تقریبا هر روز صبح بعد از اینکه از خواب بیدارمیشم پنج شیش تا از کارهای مهم که اون روز باید انجام بدم رو مینویسم) 

۴)سعی کردم بیشتر حواسم به دلخوشی های کوچیکم باشه

۵) خب توی این سه ماه تونستم یکم استرسم رو کنترل کنم و از اونجایی که آدم استرسی هستم این خیلی خوبه

۶) زندگینامه خیلی از شاعرا و هنرمندای ایرانی و خارجی رو خوندم  

۷) این چندماه شعر از همون شاعرایی که زندگینامشون رو خونده بودم رو خوندم و بیشتر از شعرهای حافظ و مولانا و سعدی خوشم اومد(هرچند که از اول شعرهاشون رو دوست داشتم)  

۸) پادکست بیشتر گوش کردم

۹) و خب من قبل از عید خودم جلو جلو کل کتابارو تموم کردم به جز ریاضی که قرار بود درس بدیم و این ماه کلا داشتیم ریاضی از فصل اخر تا اول رو حل و تمرین میکردیم و بقیه کتاب هارو دوره میکردیم. دو هفته پیش کل مدرسه تعطیل شد و من هفته پیش هر روز یکی از کتاب هارو تموم کردم(ریاضی رو قبلش تموم کرده بودم)که این هفته که سه تا امتحان نهایی دادم خیلی کارم راحت بود فقط مرور میکردم

پ ن: برام کتاب خریدن ولی به خاطر سابقه بدم تا بعد از امتحانات حق خوندنش رو ندارم

پسندها (6)

نظرات (12)

سایهسایه
4 خرداد 02 13:18
دختری دعا کرد کسی مثل خودش را بیابد 
خدا تمام دعاهایش را یکجا در  وجود تو برایش مستجاب کرد 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
موافقم چون منم همچین دعایی کردم ولی چقد قشنگ شعر میگی و مینویسی و من خیلی خوشحالم که همچین دوستی دارم 🥲🙃
سایهسایه
4 خرداد 02 13:18
منم کتاب هایی که خریدم رو نخوندم
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
عه ولی من اومدم یه نگاهی به کتاب بندازم ببینم ماجراش چیه دیدم نزدیک ۱٠٠ صفحه ی کتابو خوندم و هنوز کسی نفهمیده🙂😂
سایهسایه
4 خرداد 02 13:19
دیوان رودکیم از سبد خریدم ناموجود شده بوده من امروز فهمیدم 😭😭
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
چه بد💔🥲
سایهسایه
4 خرداد 02 13:19
دیوان شمس لنگرودی هم دفتر ۱ ناموجود بوده ۲ فرستادن😑😑😐😂💔
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
خسته نباشن خیلی زحمت کشیدن😐😂💔
سایهسایه
4 خرداد 02 13:19
الان دوتا دیوان دفتر ۲ شمس لنگرودی دارم😂💔
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
😂💔
سایهسایه
4 خرداد 02 13:20
راستی فکر کنم کامنت ۲ یا ۳ غلط تایپی دارم بخاطر صفحه کلیدم ..اگه میشه لطفا اصلاح کنی ممنونم🌸
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
چشم اصلاح کردمم💝
ولی یه سوالی برای من پیش اومده
من از پسرخالم بزرگترم ولی جفتمون شیشم هستیم بعد اون اولین امتحان نهاییش ریاضی بوده و درسشم خیلی خوب نیس و قبلشم لای کتابو بازنکرده بوده ولی چطوری تونسته امتحان ریاضیشو خیلی خوب بده سوالا خیلی آسون شده من توی یه ربع برگه امتحانی رو میدم از سوالا هم غلط میگیرم😐💔🥲
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
17 خرداد 02 14:39
چه عالی!!🌚✨🌿
میشه گفت منم تقریبا مثل توعم
امتحانای شما تموم شده؟
​​​​​​ما تا ۲۵ ام هنوز امتحان داریم💀
وایی منم دو سه تا کتاب دارم که قبلا گرفتم ولی حجم درس و کارا نذاشتن بخونمشون🤣😭
درکل خوبه که دوباره برگشتی

امیدوارم تابستون نی نی وبلاگ شلوغ تر بشه، خیلی خلوته الان
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
بله امتحانای من چند روز پیش تموم شد🙃
امیدوارم امتحاناتت رو به بهترین شکل ممکن بدی و به نتیجه ی دلخواهت برسی💜
من بالاخره تونستم کتابه رو تموم کنم😂
مرسی و آره امیدوارم همه برگردن🥲
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 خرداد 02 10:04
مرسی مرسی
چه خوب)
 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
💜🙃
سایهسایه
26 خرداد 02 13:24
درود بر شما 
متاسفانه دستم مصدوم شده (از صبح بی دلیل درد داره) هروقت خوب شدم یک کامنت مفصل در جواب کامنتای قشنگت میدم 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
درود🙃
اخیی امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه، شاید رگش گرفته دست منم زیاد اینجوری میشه من اینجور موقع ها یا ماساژ میدمش یا یه چیز گرم روش میزارم. 
مهربونم🥲
HelenHelen
29 تیر 02 16:17
سلااااااام تانیاااا✨💕
چقدر دلم تنگ شده بود برات🥺💗✨
چه خوب که پست گذاشتی✨
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
سلامم هلن✨💜
واییی منم🥺
 
HelenHelen
29 تیر 02 16:54
امیدوارم همیشه موفق باشی تانیا جونم و جایی که دوست داری قبول شی 😍😘✨💗
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
همچنین هلن قشنگم💖😍
HelenHelen
29 تیر 02 16:56
چه عکس قشنگ و جذابییی🥺✨
و متنی که از عکس قشنگتره🌺🦋
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
تو که قشنگترییی🥺💫