𝓶𝓮𝓶𝓮، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰𝓶𝔂 𝓫𝓵𝓪𝓰، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭𝓟𝓪𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓭، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓢𝓮𝓵𝓮𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻𝓕𝓪𝓷 𝓣𝓪𝔂𝓵𝓸𝓻، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪𝓚𝓲𝓭𝓻𝓪𝓶𝓪، تا این لحظه: 7 ماه و 22 روز سن داره
𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷𝓛𝓪𝓷𝓪 𝓯𝓪𝓷، تا این لحظه: 3 ماه و 30 روز سن داره

𝓶𝔂 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭

☽︎𝓦𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝔀𝓪𝓼 𝓸𝓾𝓻𝓼

𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓑𝓲𝓻𝓽𝓱𝓭𝓪𝔂 𝓽𝓸 𝓶𝓮:)

1401/10/9 13:58
نویسنده : 𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
431 بازدید
اشتراک گذاری

Hello:)♡

دیشب تولدم بود

با خودم فکر کردم توی این سال به چه چیزهایی رسیدم چه چیزایی فهمیدم

به نظرم سال خوبی بود

توی نی نی وبلاگ دوستای خوبی پیدا کردم

تایپ شخصیتیم و پیدا کردم

اعتماد به نفسم بیشتر شد

بیشتر طراحی تمرین کردم

بیشتر اجتماعی شدم

یه استعداد جدید پیدا کردم 

با سبکای جدیدی اشنا شدم

خوره ی کتاب شدم

پاترهد شدم

درباره ی تاریخ و هنرمندا، نقاش ها اطلاعات بیشتری پیدا کردم و فهمیدم

و چند درس گرفتم: 

۱)تا وقتی تلاش کنی به همه چی میرسی

۲)از ارزوهات دست نکش مهم نیست بقیه چقد میگن این بدرد نمیخوره به تلاشت ادامه بده

۳)همه ی ادما شبیه به هم نیستن اگه همه شبیه به هم بودن دنیا هیچ ارزشی نداشت

۴)مهم نیست چقدر متفاوتی مهم اینه که تو خاصی به خودت افتخار کن

۵)از لذت های کوچیک زندگی لذت ببر

۶)به حرف بقیه توجه نکن

بگذار بگویند بگویند تو لبخند بزن، خیره بمان، هیچ مگو🙂🪐✨🌈🌙

کارما میگه: همه قلب بزرگی ندارن به خودت افتخار کن که قلب بزرگی داری🙃💕

happy Birthday to me🎂🌼💝🍓

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋🍋z𝗮𝗵𝗿𝗮🍋
9 دی 01 14:01
عکس از کادوها و کیک تولدتم بزار😍
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
بعدا میزارم تو وبلاگم💗

9 دی 01 14:02
مبارک⁦:⁠-⁠D⁩
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
خیلی ممنونم💝✨

9 دی 01 14:19
ی سال دیگ هم گذشت🙂
امیدوارم ب همه ی آرزوهای قشنگت برسی
هیچوقت غمتو نبینم🙃
و آرزو میکنم همیشه باهم دوست بمونیم 😁
امیدوارم اگ کلاس شیشممون تموم شد و مدسه هامون باهم نبود، جایی ک میخوای قبول بشیم و دوستای خوبی پیدا کنیم🥲
Happy Birthdey to you🥳🎂
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
وایی یاسی جونم🥺✨🪐
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
9 دی 01 19:19
مبارک
 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
10 دی 01 14:49
مبارک
کادو والدینت چی دادند؟
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی💜
هدفون داشتم ولی مدل بالاتره شو برام گرفتن و دفترطراحی و اینا
آویناآوینا
10 دی 01 21:37
تولدت مبارک
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
خیلی ممنونم💜✨🌈
سایهسایه
12 دی 01 0:36
تولد بهترین خواهر و دوست مجازی دنیا مبارک❤️
حیف اینروزا نه وقت و نه حال دارم وگرنه سنگ تموم میزاشتم بیا و ببین
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی بهترین خواهر و دوست مجازی دنیا✨💝
اشکالی نداره مهربونم💜✨
HelenHelen
15 دی 01 15:19
سلااااااااااام تانیاااااااااجونمممممم ❤️😍
دختر زیبای زمستان ❄️

✨💞و دوست مهربون و دلبر من تولدت مباااااارک🎉🎂

🧿به سن جدیدت 12 سالگی خوش آمدیییییی✨😍
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
سلاااااامممم هلن جوووونممم😍😘
دوست مهربون من💝
مرسی عزیزممم💜✨
YassiYassi
28 بهمن 01 1:14
میدونم دیره ولی بهت تبریک میگم قشنگم.
امیدوارم به خاطر همه آرزوهای رنگی منگی ات برسی.
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی مهربونم💖
SetayeshSetayesh
10 اسفند 01 15:50
سلام کیوتم تولدت مبارک😍
اگه دوست داشتی ممنون میشم اگه به وبلاگم سر بزنی و با فالو کردنم به من انرژی بدی😘❤🔗
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
مرسی عزیزم❤
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 آذر 02 12:08
این دختره تو بیبی سیترس کلاب نبود؟😅
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
پاسخ
نمیدونم😂😅